Åskväder!

Blev ingen promenix till havet igår, solen gick i moln och jag tappade det.
Ist blev det slappa vid datorn. Som vanligt hihi.
På jobbet var jag grymt effektiv! Efteråt handlade jag lite gott till vårt fradagsmys och väl hemma blev det pizza!
Jag somnade såklart innan finalen i Lets dance var över, så jag vet inte vem som vann. =/
Det enda positiva med att somna så tidigt på kvällarna är att jag inte är trött och sur på morgonen iaf. Fast det är jättepositivit egentligen efersom mitt mogonhumör kan döda. Idag var det ett naturligt åskväder som fick mig att gå upp.



Så jag var uppe vid halv åtta idag. Slängde in en maskin tvätt och röjde undan lite. Satte mig med mitt kaffe vid datorn och här sitter jag nu. Magen gör mig påmind om att jag ännu inte ätit frukost, så det får bli lite proteinrika äggmackor. =)
Vid 11 blir det jobb. Vi har Familjedag på jobbet med massa överraskningar! =)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tråkigt väder - tråkig dag här uppe i Karlstad ! Hoppas du haft det betydligt bättre ;) Kram

2010-03-27 @ 18:36:46
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Ninni

Åskade det?! Missade jag...

2010-03-28 @ 11:15:29
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...