Kokböckerna - såhär gjorde vi!

Vi har länge funderat på vad vi skulle göra med den tomma väggen i hallen/köket. Det är ju det första man ser när man kommer in i huset, en tom och tråkig stor vägg. Samtidigt har jag velat få fram kokböckerna så man kan se dom. Har en tanke att om man ser dom skapar det ett sug att öppna och laga. Så jag slog ihop båda problemen och fick den här lösningen! Snyggt va?



Dessa fina kokböcker skulle vi få plats med.



Sett från köket.
(urskäkta katten i skum position på golvet)



Sett från hallen mot köket.

Ser ut att saknas något ovanför hyllorna. Vet inte om vi vågar oss på någon text
eller något annat som kan pigga upp, kan ju lätt bli för mkt och det gillar jag inte! =)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Super fint ! Lite väggord på det kanske skulle göra susen :) ( fast det är fint utan oxå !! )

2010-03-28 @ 20:11:26
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Annah

Ser ju Skitbra ut Tess! Du e ju grym på det här med lull lull... Jag har oxå sysslat lite med sånt i helgen. Ska lägga ut bilder senare...

2010-03-28 @ 20:59:36
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/
Postat av: annah

Jag får inte till några bra bilder i mörkret... Du får hålla dig tills imorgon..;)

2010-03-28 @ 23:34:05
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/
Postat av: jennie

blev ju asnice :P

2010-03-29 @ 20:30:26

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...