Nästan böter!!

Igår var det jobbet som vanligt.
Och som vanligt var jag DÖD när jag kom hem.
Var precis så jag kunde skyffla in maten,
masa mig in i duschen,
orka läsa allas bloggar
och skriva lite på msn,
men sen somnade jag halv tio i älsklingens knä på soffan.



En kollega ringde mig igår på jobbet och berättade att p-lisan
var runt på parkeringen och kikade.
Jag hade ju ställt mig på betalplatserna, och då hjälper inte
parkeringskortet, men jag brukar alltid flytta bilen innan kl 9.
Men igår hade jag glömt det.
Men p-lisan gav inga böter mot att min kollega, Emelie,
sa åt mig at flytta bilen direkt! Sagt och gjort!
TUR! Annars hade jag fått min andra böter, EVER!                               

Nu blir det Powenap innan spinningen!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...