Ny header

Ledig idag!
Vaknade vid nio av att telefonen ringde.
Jag svarade inte. Hann inte få kroppen att reagera.
Gick upp och satte på kaffe.
Ringde älsklingen.

Mulet och trist väder gör att jag sitter bänkad i soffan.
Och vad kan man göra mer än att titta på teve och surfa?
Ju mer jag tittar runt på olika bloggar desto mer vill jag göra om min egen.
Så nu har jag ett nytt namn och en ny header! =)



Har även huvudvärk och trååååkit.
Ska nog tvätta, vika tvätt, plocka ur diskmaskinen och plocka in i diskmaskinen.

Over.

Ps. Har fortfarande inte fått mitt första "uppdrag" av
Buzzador, väntar med spänning.
Ni kan hjälpa mig skaffa poäng så jag snabbare får uppdrag
genom att registrera er här. Ds.


Kommentarer
Postat av: Milla

Hejhej

tack för titten:) Kul att höra att du gillar min blogg:)

Vad är Buzzador för nånting?

2010-03-17 @ 19:34:47
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaramzell
Postat av: Ninni

Vad är det för stuff du ska testa eg?

2010-03-18 @ 17:29:30
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...