Nytränad, äntligen!

Sitter i soffan och väntar på att äggen ska koka klart. Har tryckt en halv Naturdiet bar och vattenflaskan är innom räckhåll. Har precis vart på spinning. Hoppas att jag kommer igång nu. Är ju faktiskt bara två månader till shortsen ska på! (Japp, jag har beställt värme lagom till Maj =))
Som Anna på jobbet sa: "Jag tänker inte må dåligt och ha tråkigt en hel sommar för att jag ser ut såhär." Hon cyklar 7 km till jobbet varje dag!!!
Jag ska oxå börja cykla, men väntar tills det blir varmare. =)

Idag har det vart jobb i vanlig ordning. Inte lika mkt stress idag, har kommit ikapp med det jag låg waaay back med. Efter jobbet klämde jag två köttbulls mackor med rädbetssallad, inte det nyttigaste kanske men gott. Sen blev det en power-nap. Stressen väckte mig och jag bytte om till träningskläder och susade iväg och hämtade Johanna. Körde järnet! =)

Å nu är jag här och äggen är klara!

OVER!


Kommentarer
Postat av: Janina

Du är så duktigt du med tjejen!! Synd bara att jag inte kommer gå ner alla de kilona jag behöver gå ner tills värmen kommer!! aja man har ju börjat i alla fall!! Kör på bara!

2010-03-16 @ 21:15:47
URL: http://yahneenah.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...