Out of nuggets!!

Puh! Så mkt det är på jobbet hela tiden.
Men i morgon har jag semester.
Skulle vart ledig hela helgen men tog ett extra pass i fisken på lördag.
Gott med lite extra ibland.

När jag kom hem idag låg älsklingen på soffan.
3 minuter efter somnade han. =/
Han ska iväg och jobba sitt andra pass för dagen vid sex,
så hur mkt jag än vill klänga på honom så låter jag han sova en stund.

Upptäckte till min stora förskräckelse att vi inte har några
CHICKEN NUGGETS kvar!!!
Å jag som inte vill åka till jobbet på min semesterdag!
BUHU!
Nu ska jag dränka mina sorger i en chokladkaka!


Kommentarer
Postat av: Linda

mmm mint krokant =)

2010-03-11 @ 20:17:04
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...