T-Rex och melodifestivalen

Igår jobbade jag lite extra.
Hoppade in i feskardesken 8-17.
Gick segt som attan på förmiddagen, hade ju ingen att babbla med.
Men sen kom dubbelMaja och vi hade en riktigt rolig eftermiddag.
Men mest tack vara T-Rex i guess.



Efter jobbet handlade jag lite till kvällen.
När jag kom hem lagade vi tacopaj och taco-al-la-kyckling-pirog.
Jennie och Martin kom strax efter halv åtta
och vi högg in.
Sen blev det Melodifestivalen för hela slanten.
Det var spännande mot slutet.
Jag hade smällt av om MANBOY hade vunnit! BLÄ!
Salem är en grym gosse men jag tror Anna kommer göra det bra!
Hejja Anna!
(lyssnar på henne nu)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken grotesk bild ;)

2010-03-14 @ 21:21:25
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: kattiz

Manboy skulle ju lätt vinna!! han e såååå söt!! hihih <3

2010-03-15 @ 10:10:43
URL: http://beliveindance.blogg.se/
Postat av: fh

små sillarna små sillarna e roliga att se>> ;)

2010-03-15 @ 19:56:49

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...