Vardagsmat, i guess...

Blev inte mkt av dagen igår.
Huvudvärken tog över och jag tvingades ta en power-nap.
Älsklingen lagade mat på kvällen, lax och rotfrukter. MUMS.
Vi la oss tidigt och tittade på Andra Avenyn.

Vred och vände heela natten. USCH!
Var nog power-napen som ställde till det.

På jobbet idag gick det enligt planerna.
Men återigen gick min matlåda sönder när jag värmde maten i micron!
Hrmpf!

Idag skulle vi egentligen påbörja behandlingen, men älsklingen var tvungen
att åka in till jobbet igen nu ikväll!
Och i morgon ska han jobba jäättelänge. =/
Så det får bli på lördag.
Hoppas nu det försvinner för alltid!
Men enligt nyheterna igår så ökar bara fallen! BLÄ!

Nu ska jag försöka fördriva kvällen i min ensamhet.
Lyxfällan och msn med Nya Zeeland står på tapeten!

Over!


Kommentarer
Postat av: Janina

vad pratar du om för behandling och vad ska försvinna??

2010-03-18 @ 20:54:06
URL: http://yahneenah.blogg.se/
Postat av: ulrica

är lika förvirrad som janina...vad är det för behandling du menar? E ni sjuka? =(

2010-03-18 @ 23:19:16
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...