Dagarna bara flyger förbi...

... när det är så härligt väder! Jag har verkligen haft tur att solen och värmen har infunnit sig på min lediga dag (igår) och idag när jag slutade ett!

Igår hann jag med allt jag skulle på min lista. Förutom fixa bananlådor, men det var för att dom var slut på jobbet.
Massagen var ljuvlig och det var milkshaken i solen med Jennie och Syster oxå! När jag kom hem och var helt slut tog jag på mig träningskläderna och gav mig ut i naturen en sväng. Synd bara att magen strejkade och jag fick vila på varje bänk på vägen hem... =/

Idag åkte jag till mor efter jobbet. Körde inom ICA Vallås och köpte fika bröd. Vi satt på altanen och njöt till det var dags för mamma att åka till jobbet. Då åkte jag hemåt. Satt en stund i trädgården och läste. Härligt att känna långt gräs under fötterna och mellan tårna! =)
Snart blir det lite mat och sen hoppas jag på en kvällsrunda. Både jag och älsklingen har sovmorgon i morgon! =)

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...