Fredag - sexparty

I fredags jobbade jag som vanligt. Pratade i telefon i två timmar innan jag började jobba och vi la på 20 minuter innan jag skulle stämpla in. Då gick jag fortfarande i myskläder och inget smink på. PANIK! Men jag blev bara en kvart försenad. 
   På kvällen efter jobbet hämtade jag upp Jennie och vi åkte hem till Carro på Sexparty. Vi käkade pizza och snackade skit, sen kom Mia från Himmelriket med sin stooora väska full av vibrerande gummiformar och smakfylla oljor. (Såklart glömde jag min kamera hemma, men Jennie tog en massa bilder, men har inte fått dom än.)
   Efter många skratt och lite shopping var klockan elva och vi åkte hem. Älsklingen hade redan somnat så så gjorde jag med.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...