I made it... =)

... i made panncaces! =) Första gången faktiskt. Har alltid varit rädd att misslyckas, men igår, efter att jag bakat (världens godaste och kladdigaste) chokladmuffins, tog jag modet till fånga och vipsade ihop en smet. Tog ett litet stekjärn för att verkligen vara säker på att dom skulle ligga hela på tallriken. =)

Idag har jag fortsatt vara effektiv! =) Handlade efter jobbet. Lämnade nykeln till min gamla lägenhet till en städfirma som ska få göra äckeljobbet jag inte klarar av. Åkte hem och slängde in maten i kyl/frys. Gick till flygstaden och Skopunkten. Köpte ett par skor till min klänning till bröllopet på lördag. Liiite sent ute, men då blir det som bäst. =)



Ville inte ha helvita, och dessa var de enda som fanns med lite "utsmyckning". =) Jag är nöjd!

Älsklingen mötte upp mig och vi fixade bröllopspresenten. Väl hemma la han sig på soffan och jag !! ställde mig i köket och lagade en mumsig potatisgratäng, kassler och sallad. =) Vilken energi!
Nu ligger jag halvdö i soffan och väntar på att älsklingen fixat ner en film, sen blir det mys. =)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Herregud vad har hänt ;)

2010-05-06 @ 21:56:37
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...