Mormor <3

Har precis landat i soffan efter en regnig tur ner till Ebbarp för att hälsa på kära mormor.
Vi hade en mysig fika, fast att hon gång på gång bad om ursäkt för att hon endast hade en kaksort att bjuda på. Jag tömde korgen iaf. Vi fick även kika lite på hennes memoarer.
Gav mig en lite tankeställare när hon sa att man kanske skulle börjat lite tidigare...
Ska jag börja fila på mina memoarer kanske?
Efter fikan blev det lite upphåll och vi passade på att slänga in lite loppis prylar i bilen som mormor letat fram,
sen åkte vi hem.



(Usch så gammal jag ser ut, var mormors kommentar till bilden.) =)



Mamma och Pricken.



Pricken är sällskapssjuk och han ville gärna vara med på bild.
20 år gammal men ändå ganska pigg. =)


Kommentarer
Postat av: annah

Vaffan lever det katt skrället än? Han ser likadan ut fast lite magrare än sist jag såg han... Vad har dom for vatten i Ebbarp? Ungdomens hälsokälla?

2010-05-12 @ 19:25:48
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/
Postat av: ulrica

ja lika bra att börja i tid, min morfar började oxå skriva sina memoarer på en hederlig gammal skrivmaskin men kom inte så långt =(



oj, katten ser inte alls så gammal ut- vad är hans hemlighet? hehe...

2010-05-13 @ 00:05:00
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Fröken M

haha... det är den äldre generationen i ett nötskal, om jag bjuder på fika ska folk vara glada om det finns EN kaksort hemma nu för tiden ;) Vid mindra bra dagar kan det lika gärna BARA bli svart kaffe för att även mjölken tagit slut !

2010-05-13 @ 12:00:40
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...