1:a advent


Hade en önskan om att snusa bebis i ljuset av julstjärnorna idag.
Men ...

I natt sov jag nästan hela natten. Är nog älsklingens väckarklocka
som stör hela min dygnsrytm på vardagarna,
för denna helgen har ändå vart OK.

Det räcker med att vara uppe i 5 sec för att känna
besvikelsen komma över mig och jag inser att jag
fortfarande är gravid, deppig och jävligt STOR!

Idag blir det julskyltning. Även om det kanske bara bli en
liten stund, med tanke på att jag inte har några varma kläder
som passar, så är det ju tradition...


P.S. Tror nog inte att ni håller tummarna så hårt som ni borde!
Skärpning nu tack!


Kommentarer
Postat av: jennie

jag sov jätte dåligt dem sista månaderna men precis innan mina barn kom så sov jag som en stock....är nog för att man ska vara utvilad till förlossningen =)

2010-11-28 @ 13:40:50

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...