BM


Då har vi precis vart hos barnmorskan.
Det gick bra. Var ett kort besök.
SF mått 35 cm. (samma som förra gången)
Bebisen var inte fixerad riktigt.
Bebis hjärtslag 136 slag/min.
Min vikt låg nu på 87kg.

Hon tog inga prover. Järnvärdet låg så bra sist.
Fick med mig ett rör så jag kan lämna urinprov nästa gång
med tanke på att jag var så svullen.

Pratade lite om när bebis har kommit till världen.
Jag fråga tex hur bebis ska sova, och det är på rygg.
Inte vara ute om det är tex -20 grader
eller blåser och är minus.
Smått å gott!


Kommentarer
Postat av: Arnelilly

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-12-20 @ 09:12:56
URL: http://arnelilly.bloglyric.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...