En enda liten värk

Ja, som ni förstår på mitt föregående inlägg så åkte jag med till IKEA.
Vi värmde som sagt upp med en gratis frukost sen strövade vi omkring någon timme
på varuhuset. Jag tror att jag har suttit på varannan bänk där nu. =)
Men många pauser klarade jag IKEA fint, plus att jag inte gjorde några onödiga köp!
Duktigt Tess! *klapp på axeln*

Sen var det dags för Väla. Trots att jag redan var trött i kroppen kunde jag
inte motstå att följa med in. Fanns ju en massa bänkar där med. =)

Köpte en farsdagspresent till älsklingen
(som jag inte kan avslöja här, för det händer faktiskt att han läser bloggen).

När vi var på väg mot utgången kände jag mig helt slut, men då fick
syster panik att hon inte handlat nåt så dom gick in igen och jag
tog nycklarna till bilen. 1 timme satt jag och väntade!!!!

Har lärt mig det till nästa gång iaf, följ inte med!

Hemma väntade maten och svärfar kom på snabbvisit! Tyvärr kände jag
mig inte så social, men vi fick en mysig fikastund iaf. =)

Allt detta resulterade i en enda liten värk och en halv sömnlös natt!
TACK för det!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...