Julklappsjakt


Snön börjar äntligen falla över staden.
Jag bestämde mig för att stanna inne.
Första gången, som jag kan minnas, är jag inte på julskyltningen!
Det hade troligen bara slutat i en massa gnäll från min sida.
Förlåt älskling att jag är så himla tråkig!

Har ju en del tid att slå ihjäl när jag "bara är hemma"
och en hel del minuter har gått till att fundera ut julklappar.
Vi har kommit på EN klockren julklapp,
men nu står det helt still!!

Tips någon?



Tänker på föräldrar och svärföräldrar i första hand, skitsvårt!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej Tess!

Vi hade oxå svårt att komma på julklapp till föräldrar o svärföräldrar, så för något år sedan började vi ge dem en varsin korg med diverse godsaker, som choklad, kaffe, pesto, lex, ost, lite hembakat. O det blev uppskattat, så det har vi fortsatt med! Dessutom är det kul att göra, tänka ut lite saker som just de tycker om. O har man tur , så får man tillbaka korgen o bara kan fylla på, istället för att köpa en ny vart år..

Man kan även anvönda en tubkorg, de kan man ju ha som tvättkorg eller nåt sen!

Jag håller alla tummar jag har på att bebisen ska titta ut snart!

Kram kram Ulla

2010-11-28 @ 20:41:39
Postat av: Fröken M

vänta tills bebben har tittat ut, ta ett foto och gör en canvastavla av det till dina föräldrar och svärföräldrarna ! Det blir garranterat en uppskattad julklapp :)

2010-11-28 @ 21:35:05
URL: http://frokenmela.se
Postat av: ulrica

mmmm det är svårt, ni får börja införa önskelistor precis som vi =) slipper man fundera slut på sin hjärna. Fast i år kom jag på en jättebra julklapp till pappa som inte står på nån önskelista =)

2010-11-29 @ 16:38:23
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: DONKEN

bra fråga. Vad har de för stora intressen? favoritfärger? nåt favoritdjur? hund-kattpersoner? :)

2010-12-01 @ 12:22:46
URL: http://donkens.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...