Nu får det vara slut...

... på mina försök att få igång det hela. Efter en heldag med Liam, plus shopping på det,
resulterade det bara i en massa sammandragningar och en å annan miniförvärk. HRMPF!

Nä, då njuter jag hellre av tiden som är och tar vardagen i en mer behaglig takt.
Ska beställa lite julpyssel och juldukar, handla hem ingredienser till lussekatter
och annat julbak, så får jag se hur långt jag kommer.

Drog förbi ett hejdundrande regnväder här när jag gjorde frukost,
och jag njöt av att kunna ligga på soffan hela dagen.
Men nu skiner solen som aldrig förr så jag antar att det blir
BO-mässan för mig idag.


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ooow!

vad roligt. :) jag läste hos hannele att hon slagit in julklappar, jag får väl också göra det idag tror jag. har en del som ska slås in... före de hittas av nyfiken karl. :(

2010-11-06 @ 12:31:01
URL: http://donkens.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...