Still no baby


Nä, nu är det way to cold för lilla bebis att titta ut!
Måste ju vara nåt sånt, med tanke på att den envisas
med att stanna kvar.

Känner inte mkt. Har en hel del sammandragningar på kvällarna,
men inte mer än så.
Ingen slempropp har gått (vad jag vet iaf, svårt det där).
Tänker inte dricka nån konstig blandning iaf,
eller den dära oljan,
för att må illa mitt i detta smönbristande tillstånd
vill jag INTE!


Idag stänger jag in mig och deppar en dag!
Ändå kallt å snöigt å jävligt ute.
Å jag har bara sovit 5 timmar.

*hrmpf*


Kommentarer
Postat av: emma

när väl slemproppen släpper så lovar jag att du kommer att märka det :)

2010-11-24 @ 08:07:03
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag säger som Emma.. att du kommer märker när slemproppen släpper, för mig var det då helt oundvikligt att märka :P



Och köp en calzone och tryck i dig, det gjorde jag och vattnet gick på kvällen. Har varit samma sak för flera vänner och bekanta, och just en calzone ;P



Själv så åt jag en calzone på dagen, och sen drack en kopp hallonbladste i badet på kvällen och en halvtimme senare gick vattnet :)

2010-11-24 @ 10:45:26
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

igh, nana en stund på sofflocket nu? Om du kan alltså... inge roligt de där sista tyngsta dagarna.. Lider med dig! :/

drick massa vatten med så du kissar massa. (inte därför dock, de är ju för att dricka ska man, säger de..) :P

2010-11-24 @ 12:32:04
URL: http://donkens.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...