1177 vs BM

Barnmorskan gav mig inget vettigt svar på mitt tillstånd. Hon sa att det lika gärna kunde vara att jag håller på att bli sjuk. Medan 1177 sa att det kanske kanske kunde bero på havandeskapsförgiftning. Hmm!? Iaf har jag spenderat hela dagen i soffan i olika lägen. Sov en stund oxå. Vet inte om jag känner mig bättre eller sämre. Har inte kännt av domningarna i armarna igen och ingen hjärtklappning. Fick rådet att ta panodil mot huvudvärken och sen vila vila vila. Ska ringa BM i morgon bitti och rapportera hur jag mår.


Kommentarer
Postat av: Tora - gravid i vecka 38

här är en till sjukling!

mår illa, är yr, tungt att andas osv.osv. och jag fick också höra (från andra gravida dock) att det i värsta fall kan vara havandeskapsförgiftning.. Man kanske ska ringa o kolla om det håller i sig.



hoppas du blir bättre!

2010-10-20 @ 20:01:50
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

va! vad har jag nu missat, hur är det med dig? :(

2010-10-21 @ 10:27:23
URL: http://donkens.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...