Första dagen

Slutade 22 igår, så det tog minst tre snoozningar innan jag kom upp. Liam hade vart uppe en bra stund
redan, det syntes på alla leksaker som låg huller om buller på golvet.
Vi åt frukost och sen var det dags för dagis.

Dagen såg ut att bjuda på fint väder, så efter jag lämnat Liam lunkade jag bort till Flygstaden.
ÖB var inte öppet ännu, (öppnade 10) så jag gick till Maxi och fördrev tiden där.
PUH va jobbigt.
Lunkade tillbaka till ÖB och blev tillslut insläppt. (Inte ofta jag är först in i en butik, haha)

Vid elva var jag hemma igen. Pulade lite i köket och kokade nyponsoppa.
Letade fram en nessesär och la ner lite saker till BB.
(får ta det lite efter hand, svårt att komma på allt som ska packas)

Nu sitter jag här på bloggen och känner hur tröttheten snart kommer tvinga mig till soffan.
Inte mig emot, för jag är ju leeeedig!
=)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Gött, nu är du ledig vännen!! Wohoo :)

2010-10-25 @ 12:14:45
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Gott med nyponsoppa! Hoppas du fick en avkopplande ledig dag =)

2010-10-25 @ 19:44:18
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...