PUH!!!

Puh vilken dag! Upp tidigt och iväg på föräldrargrupp, sen jobba efter det, hem och hämta Liam, handla och nu ligger jag mätt och helt slut på soffan och har en helgs jobb framför mig.

Föräldrargruppen var supermysig! Vi var sju par där i dag. Vi fick presentera oss lite kort och sen delades vi in i två grupper, killarna för sig och tjejerna för sig, då vi skulle komma fram till vad vi ville ha ut av mötena. Blev en del skratt och en hel del info.

På jobbet kände jag mig febrig och varm. Törstig. Har grymt ont i mina bakre fogar idag. Och trycket innifrån och ner är tufft nu. Det känns som att bebisen ska pluppa ut när jag sitter på huk. Det trycker lixom på (som när man är bajjenödig) fast på musen, innifrån... Har fått sänka tempot när jag går och måste verkligen sluta stressa på jobbet.

Nu ska jag dö en stund i soffan innan jag rullar in i sängen, för som sagt, hela helgen präglas av jobb. =/


Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Vad fint det blev med den RosaBannern! Ett litet men viktigt band :)



Jo, men hela den här graviditeten har gått ruskigt fort, antagligen för att LillaA är född i slutet av feb iår, så det är lite mkt att stå i- man hinner liksom inte fundera så mkt på magen :)



Trevlig helg!



Kram

MammaMorran-

kika gärna in och läs om livet som ung flerbarnsmamma och med en son som har ADHD/Autism

2010-10-08 @ 20:52:04
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: ulrica

sv. Så behöver du absolut inte känna! Klart att du inte märkt något- jag döljer ju det så väl. Jag vet att du finns där om jag vill prata, det räcker... jag kommer ju nästa vecka så vi kanske kan prata då..



Vad mysig det lät med föräldrargruppen =) där kan ni ju skapa kontaker med andra par oxå.



KRAM!

2010-10-08 @ 22:21:33
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...