Samtal med förlossningen

Igår ringde jag till förlossningen och frågade om mina sammandragningar. HHon var jättegullig som jag pratade med. Hon frågade massa frågor, tex om sammandragningarna kommer med jämna mellanrum. Jag kunde verkligen inte svara på det, för på jobbet är magen hård jämt. Har inte tänkt tanken på att "klocka" dom, det ska jag ju inte göra förrens det är dags, eller?

Iaf, hon gav mig rådet att vila vila vila. Inga promenader eller annat "onödigt" rörande och med tanke på att jag har tid hos BM på torsdag så blev det inget besök hos dom. (Har bokat in ett "studiebesök" hos dom nästa vecka.)

Nu när jag tänker på hur och när sammandragningarna kommer så har jag ju dom hela tiden! Och det läskiga är att det blir lixom tungt att andas varje gång... Men det är tydligen oxå normalt.


Inte lång tid kvar nu! =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...