Besök på MVC

Då var det dags för magmätning nr två i ordningen.
SF måttet låg på 28 cm.
Bebis hjärtslag låg på 148.
Mitt järnvärde var fortfarande lågt, 111, men jag klarar mig sa hon. Om jag vill ska jag börja med en tablett till, men med tanke på vilken ohärlig tramvred dom ger mig så NEJ TACK!
Mitt blodtryck låg på 120/70 och jag är Rh+.
Den, för mig, gladaste nyheten var att jag bara gått upp 2 kg sen jag var där sist, för en månad sen. Mkt stolt! =) Total viktuppgång sen inskrivning: +12 kg.



Ännu ingen föräldragrupp i sikte. Men hon jobbar på det. Sen pratade vi mkt om hur det kommer bli när bebis verkligen är hemma hos oss. Att det är då den stora förändringen verkligen sker.

Drömde om bebis i natt. Att hon vad född och vi var hos mina föräldrar och visade upp henne. Aa, för i min dröm var det en liten tjej. Längtar sååå efter personen i min mage!


Kommentarer
Postat av: Eivindnikita

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-21 @ 08:56:21
URL: http://eivindnikita.blogetty.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...