Hjälp, en bristning!

Det som jag för två veckor sen trodde var ett blåmärke, läs liggsår, har varken ändrat färg eller försvunnit. Under lupp och efter ett erkännande så inser jag att det är en bristning. Jag vet att det är normalt och det är en myt att det hjälper om man smörjer in magen dagligen, men jag var så säker att jag skulle slippa.





Ser ni den blålila bristningen på höften? (V29+3)

För övrigt väntar vi spänt på vagnen. Borde komma nu i veckan. Har fått veta, efter lite efterforskning, att man kan missa leveransen. De hör inte av sig utan kör bara ut. Men förhoppningsvis lämnar dom den på posten om vi inte är hemma. Tur att jag är ledig två dagar denna veckan.

Min kära älskling lider verkligen med mig när jag plågas av min RLS (restless legs), att han gick till Naturens eget apotek i lördags och frågade om det finns något "botemedel". Hem kom han med en burk B12, innehållandes kalcium och magnesium, som tydligen ska hjälpa. Tog andra tabletten idag så nu håller vi tummarna att jag ska slippa stå upp och titta på teve de sista två månaderna.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Johan har precis läst på lite ang mina kramper i vaden och magnesium och kalciumbrist kom han också fram till! Så ska ringa min bm imon, för hon har sagt att jag inte ska äta nga kosttillskott...

2010-09-19 @ 21:53:07
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: ulrica

Din mage är ju jättefin gumman =) Fattar inte varför du vägrat visa din nakna mage tidigare.



åh, jag blir alldeles tagen....ser så mysigt ut. Aja min tid kommer väl den med...

ses till helgen! puss kram!

2010-09-20 @ 22:24:58
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...