Ring klocka, ring

Trots att jag kom i säng väldigt mycke senare än vanligt så längtade jag efter att klockan skulle ringa i morse. Har sovit fruktansvärt dåligt och haft drömmar om hur jag ska fylla i den där j*vla föräldraledigheten på Försäkringskassan! Och inte nog med det, har jag fått tillbaka min astma, så de redan mosade lungorna kan knappt ta in någon luft alls! Snacka om panik! Ville bara slänga mig på min inhalator, men får ju inte ta den nu när jag är gravid, jag får inte använda min livlina!



Nu blir det jobbet. Jag och älsklingen har redan bestämt att vi ska ta en power-nap efter jobbet!
By the way, det blåser sjukt mkt ute idag!



Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...