RLS...

... är en av mina krämpor jag lider av just nu. Restless legs, rastlösa ben. Det måste vara den största plågan efter pesten asså. Igår var det riktigt illa och det hjälpte inte med att somna, som det alltid annars gör. Så min sömn var piss. I en av mina klumpiga vändningar nockade jag stackars älsklingen mitt i pannan! Jag själv fick en hemsk huvudvärk och lite illamående. Men somnade om tillslut...

Det andra jag lider av just nu är minnesförlust. Jag kan lixom inte planera en vecka längre, och det är ett stort handikapp i mitt annars stenhårt kontrollerade liv. Jag lider verkligen.
Fast samtidigt vill jag inte kalla det minnesförlust, för jag har mer i skallen nu är förr. Jag har snart hela kroppen innne i min bebisbubbla. Det är mkt som ska kommas ihåg, många papper som ska fyllas i, mkt saker som ska handlas, mkt mentala tankar som ska landa... Allt annat blir lixom så oviktigt. Omedvetet förbereder hjärnan mig på vad komma skall...

Oj, nu blev detta oxå en inlägg fyllt med tankar och funderingar. Och lite klagomål. Men så ser min vardag ut nuförtiden, i min bebisbubbla. =)




Kommentarer
Postat av: jennie

usch va jag tycker synd om dej =( hade oxå rls. kom alltid på kvällarna så dem sista månaderna fick jag stå bakom soffan å kolla på tv...var en plåga att bara sitta för man vill bara sprattla hela tiden. tur att det försvinner när bebisen kommer =). nu e det inte långt kvar =)

2010-09-11 @ 09:06:58

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...