Tandvärk

Nu är jag inne på min andra dag med hemsk tandvärk. Men jag kan ju bara inte ringa tandläkaren. Jag som aldrig varit tandläkarrädd har under de senaste två åren utvecklat nån slags tandläkarskräck! Jag var jäätenoga med att gå en gång om året, men nu har jag inte varit där på 2 år. Har till och med blivit utskriven!

Tycker det är läskigt när dom är i munnen och pillar. Även om jag får flera bedövningssprutor så hör jag ju allting. Känner om de drar ut en tand, hela huvudet följer ju med, hör när trådarna går av, det är ju precis vid örat... Å så pratar dom i koder, så jag inte förstår alls hur allvarligt det är. B2.. C3... uppe... A4... H7... ÖÖÖÖH!

Får se hur jag klarar helgen. Än så länge har jag inte tagit någon Panodil, men hade jag inte varit gravid hade jag nog tagit mig en sup för att bedöva...

Någon som känner igen sig?



Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...