Tiiidig morgon

Gav upp vid halv nio i morse och steg upp. Älsklingen snusade vidare. Liam var hos mina föräldrar. Ångvälten var i full gång och jag matade mig med kaffe och en skål müslie. Försökte återigen filma när mig mage tog former som jag bara sett i alienfilmer. Men h*n är riktigt envis så där slösade jag lite film i onödan...

Funderade på en sak igår när vi var på väg hem mitt i natten. Tänk om förlossningen skulle starta på kvällen/natten när jag hållt igång en hel dag och är helt slut! PUH va jobbigt! Igår var jag mätt och super trött och hade aldrig orkat ett maratonlopp!

Jag fortsätter dagen i trötthetens tecken och bänkar mig på soffan... Tips på hur jag höjer mitt järnvärde (utan att behöva ta en till av d illaluktande och magtrögande Niferex)?


Kommentarer
Postat av: emma

jag kom in på natten första men det var inte tillräkligt starkt så jag fick tabletter för att sova. så du kanske får en sovdos. tror tom att man kan ringa upp till förlossningen och be om en tablett om man inte har sovit på länge.

2010-09-12 @ 16:34:35
Postat av: Jonathan

Hej!



Läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kryssningserbjudanden med hotellnatt i Polen. Stränderna vid polska städer som Kołobrzeg, Dźwirzyn, Międzyzdroje, Świnoujście är verkligen värt ett besök på sommaren.



Läs mer om Unity Lines hotellpaket här:

http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/hotellarrangemang/hotellpaket



Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en

kryssning till Polen: facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kryssning-med-Unity-Line/140776032632140?ref=ts




Vänligen/



Jonathan, Unity Line

Postat av: Leanderkornelia

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 12:49:17
URL: http://leanderkornelia.blog16.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...