Världens nyaste IKEA

I söndags var jag med Jessica på världens nyaste IKEA. Det var en hel del folk och det var bara till att följa strömmen. Jag köpte det jag kom för och hittade lite därtill. Vi var nog borta i fem timmar, men jag hade ändå problem att somna på kvällen. Måste berott på att det var söndag.






Klarinsson x 2


Hittade billiga små gosedjur, 5 kr st, som jag ska ha till babygymmet jag ska tillverka. Har köpt allt utom tyg till botten och fleecetyg till rockringarna. Så nu väntar jag bara på att gå på mammaledig så jag kan börja fixa och trixa. =)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hittade tyg hemma till ringarna så nu tror jag jag har allt till min, ska bli kul göra :)

2010-09-07 @ 21:05:52
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...