Bockat av



Igår fick jag bockat av en del på listan. Jag och lillan gav oss iväg till polisen strax efter elvamålet och fixade pass. Herregud vad jag såg ut! (men jag ska ändå göra nytt när vi bytt efternamn). Lillan var ju hur söt som helst, sjukt bara att det ska hålla i fem år! Vi fick ta lite hjälp av en kvinna som satt i kö. Hon fick pipa och leka med leksaker för att få Meja att titta in i kameran. =)

Efter det åkte vi till Trafikverket. Tänkte göra foto till nya körkortet, men det var apmkt folk och svettigt så jag sket i det. Gick inom Direkten och hälsade på, annars får man väl höra att man vart nära och inte kommit inom! =P

Körde bort till badhuset och köpte badbyxor till lillan. Dags för babysim på fredag. =)
Klockan började närma sig tre och vi åkte hem. Älsklingen skulle jobba över, så efter vi landat hemma, gett lillan mat så stoppade jag in henne i bilen igen och vi åke till affären och handlade. Sen var vi slut i rutan båda två. Å inte nog med det så vägrade hon somna i tid och vid nio var jag helt slut och gick och la mig så fort hon däckade och älsklingen kom hem.



Läste lite bok. I nästa sekund rev hon sönder den.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...