Samla steg



Jag har försökt komma på någon smidig träningsform att bli av med de sista kilona. Att gå till gymmet funkar inte än, så jag bestämde mig för att gå. Lätt och smidigt, och gratis! Ingen verkade sugen på att tävla med mig så jag la upp en egen liten utmaning.
Jag börjar med 10 tusen steg första veckan, 20 tusen andra veckan och sen fortsätter jag till det är dags att åka på semester.

Denna vecka har jag lyckats samla ihop 6378 + 3052. (Jag har inte på mig stegräknaren hemma och jag glömde den när jag var på språng i måndags).


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... tack, jag tar det som en komplimang - men så grym är jag inte ! Jag bryter ihop som alla andra och har riktigt dåliga dagar ;)

Bland annat igår i köket när vår middag entrecote smakade skit - men jag väljer att tro att det var köttet det var fel på ;)

KRAM

2011-04-07 @ 13:22:31
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Carina

Sv: Åh nej! Inte tumla filten!! Vi hörs på mailen så ska vi nog kunna fixa det!!



Ha en trevlig kväll!!

Carina


Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...