Tro det eller ej!


Oj oj. Jag riktigt studsade upp för trappan till jobbet. Jag såg verkligen fram emot det. Och nu i efterhand kan jag säga att jag gillade det! Det var skoj att komma tillbaka lite. Det tog inte många minuter innan minnet var med mig och jag tackade till och med ja till en timmes extra arbete. =)
Det var skönt att få komma ut och vara Tess igen. Inget bebissnack (förutom att svara på kollegornas nyfikna frågor, men jag gillar att skryta om min älskade dotter), ingen bebis som ville sno all uppmärksamhet och ingen amings-bh hehe!

När jag kom hem slängde jag mig över Meja och gosade ner mig i hennes kräkiga nacke! Åh va jag hade saknat henne! Så många timmar har jag aldrig vart ifrån henne.
MEN, i morgon är det dags igen. Kunde ju bara inte säga nej när det dök upp en tid. ;)

Nu blir det snart sängen, jag är helt slut!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh, så härligt! Kan tänka mig att det va rätt skoj ändå!

2011-04-16 @ 22:05:22
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: ulrica

vad kul =) Det kan nog göra dig gott att komma iväg från mammarollen lite. Hur har det gått för Kim som hemmafru? hihi

2011-04-17 @ 00:23:56
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...