Liten stunds egentid


Idag har vi vart på babyrytmik igen, fast på Söndrums bibliotek. Här får vi inte nog av det goda. Vi var bara 6 pers, för dom har inte samma biljettsystem som på Stadsbiblioteket och därmed var det 4 pers som sket i att dyka upp!
Innan rytmiken sov Meja ganska länge i vagnen efter vi lämnat storebror på dagis, så jag fick en timmes egentid. Gjorde inget viktigt alls utan njöt bara av tystnaden... =)
Efter rytmiken handlade jag lite och hämtade Liam på dagis. Lagade mat och åt lagom när älsklingen kom hem. Även Meja fick smakis då. Hon tittar så mkt på oss när vi äter så jag tänkte att det skulle vara ett ypperligt tillfälle att ge henne mat. Och det gick bättre än någonsin! =)

Nu blir det inte mer gjort idag. Ska hoppa ner i loppelådan och zzzova, är helt sjukt trött!


Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Låter som att ni har fullt upp :)



Nope, jag jag är hemma mamma/fru tills vidare :)

Vad jobbar du med?

Hur många barn har fu förresten?

2011-04-13 @ 23:06:16
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...