Jobb jobb jobb


Helgen präglades av jobb. Först ut var K. En halvtimme efter han kommit hem var det min tur och så såg både lördagen och söndagen ut. Jag jobbade sent och familjen sov gott när jag smög mig in. Men lördagen bjöd på mys med vänner och familj i solen. Jag och Meja åkte med mina föräldrar ut till Karlslund och mötte upp med Ullis. Strax efter kom även Sophie och Jennie med lilla Indie. Vi smaskade i oss goda våfflor och drack hemmagjord rabarbersaft i en underbar miljö. =)



Karlslund



Mysigt!



Mums va gott!

  

Mejafisen.

Efteråt hängde jag och Meja med Ullis till hennes föräldrar och där hann vi med lite trädgårdshäng innan det var dags för mig att åka till jobbet.



Precis som för 20 år sedan.



Sommarfräscha Ullis.

(Vissa av bilderna är lånade från Ullis blogg.)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...