Kvibille x 2


Lördagskvällen bjöd på tacokväll i Kvibille. Vi hade även tagit med filmerna från möhippan och svensexan och biktfilmen från bröllopsfesten, så dom tittade vi på medan vi smälte maten. Trots att jag sett dom innan så skrattade jag lika mkt denna gång! TACK igen alla som var med och gjorde våra dagar så bra!

Jag hoppades på att söndagen skulle bjuda på en liten sovmorgon, med tanke på att barnen kom sent i säng. Men den turen hade vi inte. Ist vaknade dom extra tidigt och jag vaknade på fel sida. MEN, jobbet ringde strax efter åtta ringde jobbet och undrade om jag kunde komma in så fort som möjligt. Jag tackade direkt JA och skyndade på. Detta blev räddningen på min dag. Jag hade nog gått i taket om jag skulle vart hemma.
Jag jobbade till fyra och efter jag handlat barnmat kom K och hämtade mig och vi åkte till Kvibille igen. Vi hade lämnat den lilla krångelbilen där kvällen innan plus att Louise skulle fixa mina naglar.
När jag väl nådde soffan på kvällen var jag helt slut. Vi tittade på en film och sen blev det tidigt i säng.



Bild från förra hösten i Kvibille. Stor mage och liten Gösta.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...