Lite lyx


Förra veckan småsmusslade jag lite med mig själv om att fixa en extra mysig kväll för min älskling. Jag bad honom att inte boka in något på fredagen och han anade att något var på G.
När han kom hem efter jobbet hade jag fixat lite i badrummet, så det var bara för honom att krypa ner i badet bland levane ljus och "skumpa". Medan han hade det gott lagade jag middagen klar precis till vattnet kallnat. När lillan lagt sig var det meningen att älsklingen skulle få massage men vi gick och la oss helt utslagna redan vid tio efter en film.



Såhär mysig hade älsklingen det.
(fast här har jag inte hunnit tända alla ljus, fyll karet eller ställt fram "skumpan")

Det var en liten kärleksförklaring till min skatt!
Älskar dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

ooow, vilken underbar brud han har! :D Vad sa han om det när han kom hem? :P



haha, ja, bilarna här brukar också sätta igång. Var inte jättedroppar denna gången dock tydligen, så de var tysta. men det smattrade på rejält! ;)

2011-08-29 @ 17:04:01
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: anne

riktigt snygga ljusstakar var är dom köpta? :D

2011-10-05 @ 22:06:43

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...