Loppis


Jag kan bara säga en sak idag, PUH! Är så sjukt trött och sliten och den dära ihållande huvudvärken som sitter som ett pannband över ögonen gör inte saken bättre.
Igår var det loppisdags och vi var i lokalen redan vid nio. Vi hade inte så mkt krims-krams att sälja (vi har stått en hel del på loppisar förra året), så vi packade upp ganska snabbt. Sen åt vi lite frallefrukost innan folket började titta in. Mellan 11-11.30 var det sjukt mkt folk och dom shoppade! Blev lite svettig ett tag. Men sen sa det POFF och allt dog och det var inte mer än vi utsällare kvar. Sen fortsatte eftermiddagen tyvärr i samma veva. Kom lite folk då och då men ingen mer rusch. Så vid halv fyra redan började vissa plocka ihop.
Flipp eller flopp? VI fick iaf sålt för över 1500:- så vi är nöjda! =)



Här är vårt bord. Mestadels bebiskläder.



Full fräs! Alla ställer upp sina prylar.

Själva loppis-grejen i sig är ganska kul tycker vi och förhoppningsvis blir det en till i slutet av november.
Jag fyndade lite oxå. Ett par regnbyxor till mig för en 20lapp och två tröjor och ett par leggings till Meja. Hade kunnat fynda en hel del mer kläder, men jag har lite dålig koll på vad lillan behöver just nu. =)



Brun finstickad tröja, rosa jeansleggings och en cool Rolling Stoneströja.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Flipp givetvis!

Jag är oxå jättnöjd, sålde för lite mer än 1200 plus fika för 1400! Helt ok!

Jag ska kolla datum o så inför november nån gång, men det lutar nog åt den 27:e.

Kram

2011-08-22 @ 21:52:20
URL: http://bullmamsen.blogspot.com
Postat av: Ulla

Flipp givetvis!

Jag är oxå jättnöjd, sålde för lite mer än 1200 plus fika för 1400! Helt ok!

Jag ska kolla datum o så inför november nån gång, men det lutar nog åt den 27:e.

Kram

2011-08-22 @ 21:52:44
URL: http://bullmamsen.blogspot.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...