Nya kläder


Igår kom ett sms som sa att jag hade ett paket att hämta på posten. YES, äntligen! (Var länge sen jag shoppade över nätet.) Jag packade ner Meja i vagnen och vi gick bort till Flygstaden. Hemma igen slängde jag mig över paketet och jag och Meja var lika extas båda två. =)



Nya mössan, nya "fuskollen", nya skorna.



Nya kjolen och nya raggsockarna.



Raggsockarna satt som gjutet.

Kjolen och mössan satt på hela eftermiddagen, guuud så söt hon äär!!
Även mamma ficka sig lite nyheter:



Ett par slimjeans i svart "glansigt", en vit tunika och några linnen.


Kommentarer
Postat av: Kattiz

Vart handlar du nånstans? :D

2011-08-18 @ 16:01:14
URL: http://beliveindance.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...