Update


Veckan gick lite i ultraspeed, men vi hann med en hel del ändå.
Vi hann njuta av det fina vädret som bjöd på måånga plussgrader.



  


Jag fick en välbehövd massage, medan lillan fick vara hos mormor.
Vi fick paket. En bröllopspresent från andra sidan jordklotet. Tack familjen Bush!




Vi var på babycafé och busade med massa bebisar.



  

Översta bilden är lånad av Ninni, alla mina bilder blev suddiga.
Sen fikade vi. Maja och Gabriel var oxå där.

Vi åkte till IKEA med Ninni och Elsa och fick oss en mysig heldagsutflykt.





Töserna delade vagn. Ursöta tjejer i finfina mössor.
Den understa bilden är från Ninnis blogg, när vi äter på IKEA.

Vi bjöds på frukost hos Thore.

  

Meja fick sitta på vuxenstol och äta macka.

Kommer lite mer detaljerat om bland annat vad som var i paketet och vad som shoppades på IKEA


Kommentarer
Postat av: Tess

Vart har du fått tag i vagnen? Ursöt och verkar stabil! Jag sitter och tittar på vagnar nu men tycker inte att jag finner ngn som verkar tillräckligt bra..

Ikea var länge sen vi besökte nu, är riktigt sugen på att åka dit och fynda! :)



Äsch, du var ju jättesnabb! :) Jag är vanligtvis otroligt seg men som du säger när lillan kör all-in på golvet så är inte datorn min prioritet.

Junie fick sin första tand när hon var 5,5 mån och då hade hon haft den på g sen i februari.. så det var extremt skönt att den äntligen kom ned, sen kom den andra en vecka efter och den 3:dje och 4:de i början av augusti med en veckas mellanrum där med.. Nu är det 2 till på g bredvid men de verkar ha gått tillbaka lite och det är väl skönt, hon har haft jätteont stackarn.

Jag fann sladden ;) Men vet inte om jag blir så snabb ändå, nu har jag faktiskt gjort lite tidsinställda inlägg så inte allt kommer på en och samma gång; framförhållning tänker jag :) Det är ju inte inläggen utan mer fotona som tar lång tid då jag vill märka dem och fixa lite.

2011-08-30 @ 10:56:05
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...