Meja 1 år


För ett år sedan, 06.31, föddes vår älskade dotter.
Vattnet gick 19.30 kvällen innan. Vi åkte in för en kontroll, fick stanna kvar för vattnet var grönt och vid midnatt började värkarna. Efter en dusch var det dags för lustgas och ett tu tre kom krystvärkarna och 20 minuter senare var hon ute.



Jag kunde inte tänka mig hur livet skulle bli med henne hos oss, och nu kan jag inte tänka mig ett liv utan henne. Kärleken för denna underbara lilla människa är så stark att jag kan offra vad som helst! VAD SOM HELST!

Meja är en bestämd tjej på 10260 gram. Hennes personlighet är som en Gott & blandat påse, hon har lixom alla bitar. Hon charmar alla hon möter med sitt leende och grymtade näsa, hon låter en känna sig speciell när hon kryper upp i knät och gosar, hon är nyfiken på allt och är en liten utforskare. Hon är bestämd och ger sig inte när hon vill ha något, hon vill ha uppmärksamhet och pratar gärna i mun på oss. Hon går själv sen mitten av oktober, klättrar på allt och förstår nästan allt man säger till henne. Hon säger ord som "där", "titta", "mamma", "pappa" och pekar på saker när vi frågar var dom är. Hon har två tänder och fyra (!!) på väg.



KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: ulrica

Väldigt fint inlägg. Har läst det flera gånger nu :)

2011-12-13 @ 14:05:25
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...