Nya skor


Idag tog jag ääntligen tag i skoprojektet. Mina favorit skor fick tacka för sig efter förra vintern och än så länge har jag slitit på mina tråkiga "gravid"skor från förra året. Men när de oxå började läcka in beodrade gubben min mig till affären. Meja fick sig ett par hon med. Ett par större och tjockare nu till dagis. Å när jag inte kunde välja ett tredje par, (som jag ändå skulle få gratis), ryckte älsklingen in och offrade sig för ett par skor.



Har inga bilder att bjuda på för jag har inte hunnit ta kort idag och bilden från hemsidan på mina skor är så ful att jag nästan vill lämna tillbaka skorna.

Kommentarer
Postat av: jennie

just nu använder ja mig av paint! så då kan du kanske förstå att de tar tid.. haha för då måste man först förminska bilden klippa ut den förstora bakgrunden måla den svart klistra in bilden och sen anpassa efter bilden, o sist spara om den.. o eftersom ja gör så med typ alla mina bilder ja laddar upp så tar de oftast minst en timma att fixa dom.. en anledning till varför man aldrig kommer i säng i tid ;) haha..

2011-12-21 @ 09:28:07
URL: http://mybeautifullie.blogg.se/index.html

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...