Tjejkväll


I lördags var det dags för den efterlängtade tjejkvällen, när mammorna skulle ut och rastas. Med tanke på min rygg och det hemska vädret kan jag erkänna att jag verkligen saknade sug. Men när jag öppnat den första ölen och gjorde mig festfin kom stämningen. När Emma och Tora kom blev det ännu bättre och vi körde " Jag har aldrig" tills vi blev tvugna att springa till bussen, som först körde förbi oss men stannade en bit bort. Flamset och tramset på bussen fick oss att slinka in på barnbiljett och jag har nog aldrig vart lyckligare. Och när Emma sa att det nog var för jag var så välbevarad så var kvällen gjord! =)
Vi åkte hem till Thore för förfest nr 2 och senare hamnade vi på Bond. Vips hade vi dansat bort 2 timmar och sammanlagt druckigt för mkt. =) En liten efterfest hos Thore och sen blev det taxi hem.

Hade verkligen jättekul men baksmällan gjorde att jag gärna väntar ett tag till nästa gång! =)

  





Tog inte med kameran ut, men Thore fick en bild på mig när jag fejkdricker ur hans baginbox!
(Vem är det som gör 3 liters boxar i glas??)


Kommentarer
Postat av: PillanH ^^

Jäklar vilken flaska!! Btw snygg klänning! :)

2011-12-05 @ 15:07:57

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...