Världens bästa?!


Idag satte jag stopp för allt vad besök och besökare heter. Efter en hel veckas full rulle var det ett måste, och nu på kvällen kan jag säga att det vart riktigt skönt. Jag har hunnt med så mkt. Tvättat och städat och till och med putsat skåpsluckorna. Maten stod på bordet när älsklingen kom hem och då var båda barnen nybadade, rummen städade och disken bortplockad. Idag gav jag mig själv ett pris som en av världens bästa mamma. =)




Mitt pris till mig själv blir egentid UTANFÖR hemmet!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

fan vad grym du är! Jag har ju bakat sönder mig så nu har jag migrän och köket ser... inte så kul ut. Haha!



Ja förfan! På söndag är du så välkommen vännen, men då får tyvärr inte Meja följa med för här ska det vara tyst, barnfritt och slappt. ;)

Mysfiltar, film och snacks är avbockat på listan. ;)



puss

2011-12-14 @ 19:35:47
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...