Babygym


Efter vi haft en hantverkare här och byta en pump i
värmesystemet passade jag på att fly fältet
innan nästa hantverkare skulle dyka upp.

(Är riktigt jobbigt att hela tiden möta dessa nissar som jämt
springer i vår lägenhet. Att inte kunna vara ifred när man
är hemma är bara för mkt.)

Åkte hem till föräldrarna och fortsatte med babygymmet
(som legat på is i typ tre månader).

  

Jag är supernöjd!

(Bågarna är gjorda av rockringar som jag klätt med samma tyg
som till botten. Djuren har jag köpt på IKEA för 5:-/st.
Botten är gjort av ett täcke som jag sytt i rund form,
och sydde täcket som ett påslakan.)


Kommentarer
Postat av: Hulda

Men gud så fint!!! Ett sådant skulle ju Melvin också ha! DU borde sy och sälja sådana!

2011-02-02 @ 09:56:12
URL: http://www.humlanspyssel.blogspot.com
Postat av: Ninni

Åh, är du klar med ditt! Jag har inte ens börjat på vårt än :)

2011-02-02 @ 10:47:46
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...