Sunshine


Oj vilken dag det blev igår.
Vi var ute nästan heela tiden, bara inne och åt middag.

Solen lös inbjudande på morgonen,
så jag tog ungarna och gick till Flygstaden.
Väl hemma igen hade älsklingen börjat röja i förrådet
och jag hakade på.
Denna gång fick vi bort riktigt mkt,
plus att jag fick fram mina vinterkläder.
(hade älsklingens kläder när jag var gravid)

Smet in och slängde ihop lite köttbullar och makaroner,
sen laddade vi upp med kaffe och saft och gick till affären.
Köpte på oss bullar och kakor och sen letade vi upp en lekplats
 och bänkade oss i solskenet.

  

  

Kaffe smakar godare utomhus en kall vinterdag


Kommentarer
Postat av: Kattiz

like it

2011-02-14 @ 08:52:35
URL: http://beliveindance.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...