Föräldrargrupp


I tisdags var jag och Meja på första träffen med föräldrargruppen.
Vi var 10 nyblivna mammor, en pappa och massa söta bebisar.

Det var jättekul att se så många andra bebisar i samma
ålder och storlek som Meja, dock var hon yngst av alla.
Vi presenterade oss lite kort och sen pratade vi mest om
sömn och magknip.
Vi alla går igenom samma sak. Vakna nätter och bebisar som
aldrig tycks vara nöjda, mkt kärlek och en massa nytt.
På något sätt var det skönt att höra om fler i samma sits,
känns lite lättare att tänka på det när jag sen sitter där
i soffan på natten med en bebis som inte är nöjd...

När "mötet" var över satt de flesta kvar och småpratade,
fikade och ammade.

(Trodde aldrig att jag skulle våga amma
in public lixom. Men när alla gjorde det en efter en
så var det bara att haka på. Skönt att inte ha den spärren.
Hade vart sjukt stressande att ha Meja skrikandes hela vägen hem!)

Nästa gång vi träffas blir den 15/2.




Kommentarer
Postat av: Ninni

Trodde inte jag heller innan jag kom hit. Men efter att alla som är framme och kollar hur det går hela tiden så har man blivit härdad :)



Kul med föräldrargrupp btw :)

2011-01-20 @ 21:35:12
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...