Gott nytt 2011


Nyårsaftonen firades hos mina föräldrar tillsammans med
deras vänner, Anders och Annelie.
Mamma jobbade så jag fixade det sista med maten.
Vi åt goda ägg- och kräftsnittar till förrätt
och till varmrätt blev det fläskfilé och potatisgratäng.
Efterrätten gjode Annelie. Den bestod av ungsbakade frukter och bär
med nötter och vi choklad. Till det hade vi glass.
MUMS!

Tolvslaget firade jag inomhus med Meja i famnen.
Vädret tillät knappt raketer och än mindre lyktorna som
vi sett fram emot att skicka upp.
En stund senare packade vi in två trötta barn i bilen och åkte hem.




(Blir inte så mkt foton tagna nu för tiden,
jag har jämt händerna fulla och älsklingen tänker inte på det...)

Nyårslöfte?
Ja, jag hade tänkt bli av med mina sista 15 kg till
utlandsresan i maj.

Har ni något nyårslöfte?


Kommentarer
Postat av: fh

Att treffas ofta :))

2011-01-02 @ 21:18:39
Postat av: Ninni

Vilken fin bild

2011-01-02 @ 22:16:52
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Julle

Att klara av min graviditet =)

Jocke ska dricka mindre =)

Och vi bada ska vara duktiga pa att spara pengar sa vi kan komma hem sommaren 2012 =)

2011-01-02 @ 22:45:49

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...