Överraskningsmiddag


Igårkväll var jag och Meja på överraskningsfest
åt Sandra hos Tessan. Hon ska flytta till Sthlm och plugga till frisör.
Det var jättetrevligt och vi skrattade en hel del.



Det bjöds på tacos.
(Vi hade mkt roligare än vad bilden visar!)

Tessan hade gjort ett grymt bildspel med
massa bilder på Sandra genom åren.
När klockan passerade 22 hade tjejerna tömt en
box (Tanja hette det visst) och Singstar åkte fram!
Jag fegade ur ("jag sjunger aldrig nykter", eller var det dansa...?).

Älsklingen skulle hämta mig och lillan vid elva,
men kan berätta att vi fick ta taxi hem.
Det var NÅGON som hade SOMNAT!!

  

  

Min kära Sandra!
Även om vi inte umgås så ofta så kommer jag ändå sakna dig
min stimmiga vän!
AFTER BEACH till sommaren! YEES!
PS. Arsofortet måste bokas till nästa gång du kommer hem.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...