Stanhäng


Sitter nersjunken i soffan och väntar på att torktumlaren ska bli klar. Sen på med d nytvättade sängkläderna och krypa ner.
Idag har vi hunnit med en hel del känns det som. Dagen började i natt. Lillans blöja hade läckt, igen, så det blev byta den och ny pyjamas och sen fick hon sova mellan oss. Vi steg upp strax innan åtta, åt frukost och gjorde en repris av gårdagen genom att gå å lägga oss i sängen igen. Så härligt att bara ta dagen som den kommer.
Kl 14 hade jag tid på Hårbyrån igen. Jag skulle få håret mer uppklippt och en eventuell lugg, (men luggen fegade jag på). Vi åkte in hela familjen och far och dotter underhöll sig på stan tills jag var klar då vi gick till Babyproffsen för att leta vagn till Meja.
En glass och ett par vagnar senare var d tre trötta som satte sig i bilen och åkte hem. Hemma var det mellis dags och sen busade vi en massa. Meja var hur rolig som helst och hade massor med energi. Vår lilla knasapa! =)
Lagom till vi skulle äta kvällsmat var lillan supertrött och inte långt efter somnade hon. Jag har fortsatt tvätta och plocka, men det tar aldrig slut....



En bild från Pippi lekplatsen för ett par veckor sen.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...