Juli 25, 2011


Igår kväll åkte jag och handlade. Orkade verkligen inte, men K var ännu tröttare, så vi dealade lite. Jag handlade och han badade lillan. Sen fortsatte kvällen i soffan.

Idag var jag bara tvungen att komma ut. Kändes som hela huset var nersmittat av K:s förkylning. Även om himmeln såg ut att öppna sig när som hellst packade jag ner Meja i vagnen och la dit en regnjacka, just in case. Vi gick till Flygstaden och strosade i varenda butik. Och jag kom billigt undan, med tanke på att pengarna trillar in först i morgon. =)



När vi kom hem igen blev det lite fika/mellis och sen lekte vi på golvet i två timmar. Meja var helt galen. Hon skulle klättra, sitta, stå i krypställning, upp och gå, ligga på mage, åla sig fram, bita, kasta, rulla... om och om och om igen. Men jag fick ett par sköna bilder och filmklipp:



Har vi fått en gris i familjen?!

  

  

  

  

En liten bildbomb på vår finaste!

Maten var klar lagon till att Liam kom. Jag hade även lagat mat vid sidan om till Meja. Idag blev det spagetti och köttfärssås som hon fick äta själv med händerna. Duktig tjej! Sen var det en trött familj som drunknade i soffan.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hihi... vänta du bara - snart har du fullt upp med att jaga den lilla fröken när hon far fram som en orkan där hemma ;)

Hoppas ni har en mysig kväll !

2011-07-25 @ 21:29:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: kattis

din "Gkås" halsduk funkade as bra!! hihih

2011-07-25 @ 22:22:47
URL: http://beliveindance.blogg.se/
Postat av: ninni

Åh, så duktig hon är. Elsa tyckte videoklippet va jätteroligt och ville klappa sin kompis :-)

2011-07-26 @ 06:04:07
Postat av: ulrica

hahahahaha sötnöt =) skrattar hon elelr bara utforskar hon nya ljud?



SV. Skylten hittade jag bland massa andra roliga skyltar i en liten butik i Haga här i Göteborg. Haga är ett mysig ställe med små personliga butiker, får gå dit nån gång när du e här =)

2011-07-26 @ 17:02:16
URL: http://ulricalovisa.blogg.s

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...